به گزارش اکونا پرس،

‍به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، مقدسی از رفع چاله های بزرگراهی در قسمتی از سطح منطقه خبر داد و افزود: اکیپ اجرایی معاونت فنی و عمران طی عملیات شبانه در اتوبانهای شهید همت، آبشناسان، شهید باکری، حکیم ،علامه جعفری مسیر شرق به غرب و خیابان های سیمون بولیوار و اشرفی اصفهانی با عملیات دستگاه بلوپچر به رفع چاله های بزرگراهی پرداخت.در شب گذشته حدود ۱۱۰ چاله از سطح خیابان و بزرگراههای محدوده  پاکسازی شد و در شب های آتی اکیپ اجرایی فنی و عمران به ادامه عملیات می پردازد.

او از اتمام پروژه بهسازی و اجرای تک جدول و روکش آسفالت در محدوده خیابان عدل در راستای پروژه های نگهداشت شهر ۱۴۰۱ شهرداری منطقه۵ خبر داد و افزود: در راستای سهولت عبور و‌مرور و بهبود نمای شهر، اکیپ اجرایی معاونت فنی و‌عمران در محدوده خیابان عدل اقدام به ۶۸۰ مترمربع پیاده رو سازی و ۲۰۰ مترطول اجرای کانیو کرد. بهسازی و پیاده روسازی خیابان مذکور هم اکنون به اتمام رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ در مورد اتمام پروژه بهسازی و اجرای تک جدول و روکش آسفالت در خیابان صبا در راستای پروژه های توسعه محله ای ۱۴۰۱ گفت: در این پروژه برای بهسازی معابر، اجرای تک جدول، ۴۰۰متر طول و پیاده روسازی حدود ۷۰۰ مترمربع و عملیات روکش آسفالت با۷۳ تن آسفالت در محل مذکور، در راستای پروژه های توسعه محله ای ۱۴۰۱ انجام شد.

مقدسی به مرمت و لکه گیری آسفالت خیابان کانون و بوستان کوهسار در محدوده شهرداری منطقه۵ اشاره کرد و افزود: عملیات لکه گیری و مرمت معابر به صورت غیر مکانیزه در خیابان کانون داخل محوطه دادگاه جدید الاحداث و محوطه بوستان کوهسار با حدود ۶۵ تن آسفالت انجام شد.همچنین به منظور جلوگیری از خطر ریزش سنگ و تصادفات احتمالی در خیابان نظری محدوده خیابان آبشناسان به طول ۲۵متر خشکه چینی شد.