به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی‌احمدی،  شهردار منطقه۱۳ گفت : جام جهانی فوتبال یک فرصت فرهنگی و اجتماعی  با ارزش است که با برنامه ریزی و تدارک برنامه های متنوع می تواند نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کند که در این راستا،  اداره فرهنگی منطقه ۱۳ ویژه برنامه های  متنوعی را در محلات  تدارک دیده است. 

او به برپایی مراسمی به منظور حمایت از تیم ملی در بوستان قدیمی خیام اشاره کرد و افزود: با استقرار استیج در این بوستان ، برنامه های فرهنگی متنوعی شامل دعوت از فوتبالیست های چهره ، سرود ، اجرای نمایش کودک ، توزیع پرچم و نورافشانی به اجرا در می آید . 

به گفته او این جشن ها در راستای پویش همه هوادار ایران امروز سی آبان ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ ، چهارم آذر ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳  و هشتم آذر ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در بوستان خیام برگزار می‌شود.  

شهردار منطقه۱۳ ، حرکت کاروان سیار خودرویی در محلات را از دیگر برنامه های منطقه برای هواداری از تیم ملی اعلام کرد و اظهار داشت: این کاروان متشکل از خودروهای مزین به المان و نماد  جام جهانی و  پرچم جمهوری اسلامی در معابر پر تردد به حرکت در می آید . 

محمد هادی علی‌احمدی با اشاره به فضاسازی منطقه۱۳ در راستای پویش همه هوادار ایران خاطر نشان کرد:  به همت اداره زیباسازی منطقه ۱۳ ، پرچم و  بنر های متعددی با مضمون همه هوادار ایران  در میادین و معابر اصلی اکران شده است  .