به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در اولویت برنامه شهرداری قرار دارد، از احداث ۳ بوستان جدید در منطقه خبرداد.

سالاری پور با اشاره به کمبود سرانه های عمومی و سبز که از عارضه‌های کلان‌شهرها محسوب می‌شود، گفت: بر این اساس و با توجه اینکه بعضی از محلات منطقه با توجه به بافت متراکم با این مسئله مواجه هستند، ایجاد بوستان های بیشتر، با آزادسازی زمین‌های شهری و استفاده بهینه از فضاهای خالی و حاشیه‌ای در دستور کار است. 

شهردار منطقه با یاداوری اینکه ۹۸ بوستان در منطقه در اختیار خانواده ها قرار دارد، ادامه داد: با هدف ارتقای کیفیت زندگی و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز و رضایت خانواده، بوستان های جدید از جمله در در ناحیه ۶، خیابان کرمان و محله جوادیه جانمایی و ایجاد شده است.

سالاری پور با تاکید بر اینکه افزایش بوستان ها تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زندگی شهروندان دارد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در افزایش حس تعلق مکان زندگی و همدلی بیشتر شهروندان موثر است، خاطر نشان کرد :در این راستا و در کنار بهسازی و تجهیز بسیاری از بوستان ها، افزایش سرانه های عمومی و کاربردی مورد نیاز شهروندان در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه قرار دارد.