به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شهردار و معاونین اجرایی منطقه با حضور در محله اتابک؛ از کلانتری در حال ساخت اتابک، مرکز محله خاتون، مرکز محله درخشان، تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با خیابان ملایری و ... را با حضور معتمدان و شورایاری محله مورد بازدید قرار دادند و از نزدیک با اقدامات انجام شده و مسائل و مشکلات محله آشنا شدند. در این بازدید همچنین معتمدان محله زمین های بلاتکلیف محله را معرفی و خواستار تعیین تکلیف این محلها شدند.  

برپایه این گزارش، در  ادامه ملاقات مردمی شهردار منطقه با شهروندان در سرای محله اتابک برگزار و موضوعات درخواستی شهروندان محله مورد بررسی قرارگرفت. با توجه به محلی بودن برخی درخواستها؛ شهردار منطقه دستور داد تا معاون اجتماعی و مدیر محله به جد پی گیری این موارد باشند.

این گزارش حاکیست، شهردار منطقه حضور در محله و برگزاری ملاقات مردمی را با هدف تعامل بیشتر با شهروندان و معتمدان محلات امری مهم دانست و  گفت: برپایی میز خدمت در محلات ضمن اینکه به مدیران کمک می کند تا از نزدیک مشکلات را رصد کرده و شناخت و آگاهی به موقع از مسایل و مشکلات شهروندان داشته باشند؛ فرصتی است برای پاسخگویی سریع و بی واسطه تا کیفیت خدمت رسانی در محلات ارتقاء پیدا کند. 

شرفی در ادامه با تاکید  براینکه هدف ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به شهروندان است، افزود:  کارکرد اصلی ناحیه و محله حضور در بین شهروندان و شنیدن مسایل آنهاست چون آنها کارشناسان مناسبی برای ارائه مشکلات و حتی راه حل آن هستند و این ملاقاتها می تواند موجبات تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات را فراهم کند. 

شهردار منطقه با قدردانی از زحمات همکاران، از آنان خواست تا توجه بیشتری به مشکلات خرد و محلی داشته باشند و رضایت شهروندان را کسب کنند.

 شایان ذکر است، در این دیدار معاونین امور شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی، مشاور شهردار و شهردار ناحیه دو به همراه شهردار منطقه پاسخگوی موضوعات مطروحه شهروندان بودند.