به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ،رضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به کارکنان بسیجی منطقه اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شهردارمنطقه۶ بسیج را همیشه حاضر در صحنه‌های کمک‌رسانی و اقدامات جهادی دانست و افزود: «هر وقت کلمه بسیج گفته می‌شود خاطره خوبی در نظر ما تداعی می‌شود که بسیجیان بی منت در حال خدمت‌رسانی و جهاد برای مردم هستند و این امر چیزی جز اخلاص نیست.

محمدی ادامه داد: بسیج یعنی احساس تکلیف و مسئولیت در همه زمان‌ها و میدان‌ها و از زمان شکل‌گیری بسیج تا امروز نیز چنین بوده است.

شهردار منطقه۶ اظهار داشت:  قدر و منزلت بسیج و بسیجیان نزد امام(ره) به حدی بود که بیان کردند: «اگر بخواهم مصداق کاملی از ایثار، خلوص، ‌‌فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را بیان کنم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و ‌‌بسیجیان»می باشد.

وی تصریح کرد: بسیج یعنی احساس تکلیف و مسئولیت در همه زمان‌ها و میدان‌ها و از زمان شکل‌گیری بسیج تا امروز نیز چنین بوده است.

شهردار منطقه۶ در پایان اظهار داشت: تلاش کنیم این افتخاری که نصیبمان شده به عنوان یک بسیجی با تمام وجودمون صیانت کنیم و در مسیر خدمت به مردم گام برداریم در راهی که انتخاب کردید پاینده باشید و در مسیر منویات ولایت مستحکم و پایدار حرکت کنید.

بر اساس این گزارش ، مهدی رویان فرمانده حوزه بسیج شهید ابراهیم هادی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج  گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه شهید ابراهیم  هادی ارائه و از خواهران و برادران بسیجی بابت حضور فعال در برنامه های بسیج در مراسم ملی و مذهبی تقدیر و تشکر کرد.

در انتهای این نشست شهردار قلب پایتخت با اهدا لوح تقدیر از  کارکنان بسیجی برگزیده و فعال تقدیر بعمل آورد.