به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، آیین تجلیل از کارکنان حوزه فوریت‌های پزشکی و پرستاران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار و از تلاش‌های متعهدانه، ایثارگرانه و بی‌شائبه آنها قدردانی شد.

در این مراسم سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک هفته پرستار و ولادت حضرت زینب (س) گفت: پرستاران به واسطه برخورداری از موهبت الهی توفیق خدمت و دارا بودن روح بلند و مهربان همواره زبانزد و الگو هستند و ما وظیفه داریم از این منش و روش انسانی و الهی تقدیر کنیم.

مدیر سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز گزارشی از عملکرد حوزه فوریت‌های پزشکی در ایام کرونا، واکسیناسیون همگانی و همچنین اقدامات این واحد در شش ماه گذشته ارائه داد.

سید شریف محسنی گفت: ۹۹ و سه دهم درصد پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این در سطح سازمانها و دستگاهها یک رتبه ارزشمندی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در واکسیناسیون ۲۲ ایستگاه مترو میزبان شهروندان بود افزود: ۲۰۰ هزار دوز واکسن در پایگاه‌های شهر زیرزمینی برای شهروندان تزریق شده است.

در ادامه سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی شرکت نیز از عملکرد حوزه فوریت‌های پزشکی شرکت بهره‌برداری مترو در ایام همه‌گیری کرونا و انجام واکسیناسیون همگانی تشکر کرد.

در پایان مدیر حوزه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به نمایندگی از مسعود درستی مدیرعامل این شرکت، با اهدای لوح تقدیر از کارکنان حوزه فوریت‌های پزشکی و پرستاران شاغل در این شرکت قدردانی کردند.

لازم به توضیح است در این مراسم یاد و خاطره آقایان سعیدی نیا و سنگ‌تراش دو نفر از همکاران فوت شده نیز با ذکر صلوات و قرائت فاتحه گرامی داشته شد.