به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، شرفی ضمن دیدار با پدر و مادر شهید بسیجی دفاع مقدس گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است. 

او با تاکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند ، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده های گرانقدر آنها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. از همین رو خدمت رسانی در منطقه را با تکریم از خانواده شهدا و کسب فیض از این بزرگواران آغاز کرده و امیدوارم به لطف خداوند متعال و دنباله روی راه شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به شهروندان شریف منطقه ۱۵ که مردمی انقلابی و همیشه در صحنه هستند، ارائه داده و بتوانیم رضایت شهدای بزرگوار را جلب کنیم.  

بنابراین گزارش، شرفی ضمن دلجویی از خانواده معظم شهید به درخواست آنان رسیدگی و با اهدای لوح یادبودی از ایشان تجلیل کرد. 

این گزارش حاکیست،عضو شورای شهر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقا میری ، شهردار منطقه ۱۵، رئیس بنیاد شهید منطقه ، معاون خدمات شهری و محیط زیست ، شهردار ناحیه ۱، رؤسای ادارات ، بسیج و ایثارگران  منطقه حضور داشتند .  

شایان ذکر است، شهید  مجید نور علیشاهی از شهدای دفاع مقدس بسیجی بود که در سال ۶۲ در منطقه عملیاتی فکه ابوقریب  به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این شهید معظم در قطعه ۵۳ ردیف ۵۹ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.