به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "سیدمحمد قاضی میرسعید" با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع موانع مصالح ساختمانی در معابر که منجر به بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود، و وجود برخی تابلوهای غیرمجاز در راسته های تجاری ، طرح جمع آوری مصالح ساختمانی و زواید بصری در معابر و کوچه های محلات بیست گانه منطقه در حال اجراست.

او افزود: در بحث حذف زوائد فیزیکی و بصری اقداماتی از جمله جمع آوری تابلوهای فرسوده و قدیمی، تابلوهای بلا استفاده که در کنار معابر و یا باغچه رها شده‌اند و نیز پاکسازی شعار نویسی‌ها از دیوار‌ه‌های معابر در این محدوده از دیگر اقدامات این عملیات است.

قاضی میرسعید گفت: موارد مذکور هر روز توسط ناظرین مربوطه با گشت زنی در محدوده شناسایی و در صورت مشاهده تخلف سریعا موضوع پیگیری و به صورت کامل رفع می شود.

او ادامه داد:‌ در این طرح که براساس پیام‌های 137 در اولویت اجرا قرار دارد، خواسته های مردمی به طور مرتب رصد و پیگیری می شود.

معاون شهردار منطقه 4 در پایان گفت: امید است با اینگونه اقدامات، آسایش و ایمنی شهروندان در شهر بیشتر و بیشتر ایجاد شده و موجبات رضایت آنها فراهم آید./ انتهای خبر