به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به مناسبت هفته ملی معلول ، نشست صمیمانه شهردار منطقه۱۳ با ۱۲ دبیر کانون افراد  دارای معلولیت  در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار و به مسائل و دغدغه های این عزیزان رسیدگی شد . 

در  این جلسه،  محمد هادی علی‌احمدی ضمن استماع درخواست های معلولان  گفت : برای تسهیل در رفت و آمد هر چه بهتر افراد دارای معلولیت  در محدوده ، بازدید میدانی از نقاط مورد نیاز به ویژه خیابان پیروزی با حضور دبیران کانون معلولان صورت بگیرد تا مناسب سازی ها مطابق با نیاز  و خواسته افراد دارای معلولیت و به شکل دقیق انجام شود .

 شهردار منطقه۱۳  تاکید کرد : با توجه به مناسب سازی  تعدادی از سرای محلات ، ساختمان های باقی مانده  نیز هر چه سریعتر برای رفت و آمد افراد دارای معلولیت مناسب سازی شوند. 

 محمد هادی علی‌احمدی   اظهار داشت : مسیر های تردد دبیران و افراد دارای معلولیت ساکن منطقه بررسی و مشکلات موجود برای رفاه حال این عزیزان رفع می شود . 

فرهنگسازی موضوعات مربوط به افراد دارای معلولیت از قبیل رعایت حق تقدم و عدم توقف در  جای پارک خودرو از طریق نصب بنر  و علائم در سازه های شهری  از دیگر  تاکیدات شهردار منطقه  در این جلسه بود .

 شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: در نظر داریم محلی برای فعالیت اجتماعی و دورهمی افراد دارای معلولیت فراهم کنیم تا ضمن فعالیت اجتماعی، فرصتی برای اشتغالزایی از طریق برپایی بازارچه موقت فراهم شود .

 در این جلسه،  افراد دارای معلولیت ضمن تشکر از نگاه ویژه شهردار منطقه به مسائل معلولان و به تبع آن مناسب سازی شهر ، مشکلات خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند . در پایان شهردار منطقه با اهدای لوح تقدیر ، از زحمات  دبیران  کانون های افراد دارای معلولیت  تجلیل کرد.