به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اعلام  این خبر تصریح کرد: با توجه به این که بانوان کم برخوردار و سرپرست خانوار به دلیل مشکلات با انواع چالش های اقتصادی و اجتماعی روبه رو هستند، اداره امور بانوان به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به آنها، شناسایی ورودی های جدید و ارزیابی پیامد خدمات ارائه شده شرایط متقاضیان در سامانه و نیز بازنگری و اصلاح  اطلاعات آنها را در دستور کار  دارد.

او هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات هدفمند و به روزرسانی اطلاعات سامانه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، شناسایی افراد جدید از گروه هدف، تسهیل فرآیند خدمت رسانی در راستای افزایش رضایت مندی و  زمینه سازی ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار و زنان کم برخوردار عنوان کرد.

فرهادی خاطر نشان کرد: فاز دوم به روزرسانی سامانه در واقع  بررسی افراد ثبت شده با کد « شهروند» و تبدیل افراد واجد شرایط به کد« زن سرپرست خانوار« است که طی اجرای بازده زمانی 45 روزه این طرح بیش از400 بانوی سرپرست خانوار که شرایط حمایت و عضویت در سامانه توانمندسازی بانوان را دارند با تماس تلفنی کارشناسان اداره بانوان مورد پایش و غربالگری قرار می گیرند تا زمینه توانمند سازی هر شخص مشخص و ثبت شود.

به گفته این مسئول بانوانی که در سامانه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، با عنوان زن سرپرست خانوار ثبت شده اند و یا زنانی که در این سامانه ، با عنوان شهروند ثبت شده اند و همچنین زنان کم برخوردار وسرپرست خانوار ساکن منطقه که متقاضی عضویت در سامانه هستند از مخاطبان این طرح محسوب می شوند.

ضمن اینکه بانوان سرپرست خانواری که تحت پوشش این سامانه نیستند در صورت مراجعه، متقاضی بودن و دارا بودن شرایط لازم تحت پوشش سامانه قرار می گیرند.