به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد و طی آن رضا شرفی به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران معارفه و از‌ زحمات و‌ تلاش های عزیزی مدیرعامل پیشین این سازمان تقدیر بعمل آمد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم از زحمات و تلاش های مدیرعامل پیشین این سازمان قدردانی کرد و گفت: در مدت تصدی ایشان در این سازمان اقدامات زیربنایی بسیار خوبی به انجام رسیده است که جا دارد از ایشان و تمامی مدیران و نیروهای این سازمان تشکر ویژه ای داشته باشیم.

نظری در ادامه افزود: مدیرعامل جدید سازمان مدیریت پسماند از نیروهای با تجربه در شهرداری تهران محسوب می شوند که بسیار پیگیر، فعال و اثرگذار در حوزه های مختلف هستند. بنابراین انتظار داریم که با انگیزه، خلاقیت و پویایی، ضمن آسیب شناسی موارد و موضوعات مرتبط در راستای تامین نقطه نظرات شهردار و شورای شهر تهران در مسیر رشد و تعالی این سازمان گام بردارند.

وی بر نقش، جایگاه و وظایف مهم این سازمان تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت پسماند یکی از کلیدی ترین و مهم ترین سازمان های شهرداری تهران محسوب می شود که وظایف بسیار مهمی را در سطح شهر تهران به شکل مستمر بر عهده دارد و این موضوع اهمیت کار در این سازمان دو چندان می کند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: اما در شرایط کنونی حوزه مدیریت پسماند نیازمند تحول و بازنگری است و امیدواریم که در این راستا اقدامات خوبی صورت گیرد.

عزیزی مدیرعامل پیشین این سازمان نیز در این مراسم به ارائه گزارشاتی از روند اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: در مدت تصدی بنده در این سازمان اقدامات بسیاری با کمک همکارانم به ثمر نشسته است و خداوند را شاکرم که توانستیم منشاء اثر باشیم. لذا از تلاش تمامی همکارانم در این مجموعه قدردانی می کنم و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

رضا شرفی، مدیرعامل جدید سازمان مدیریت پسماند شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد انشالله بتوانیم در این مجموعه منشاء اثر باشیم.

شرفی در ادامه با بیان این که حوزه مدیریت پسماند نیازمند فرهنگ سازی و تحول همه جانبه است، افزود: انشالله با استفاده از رهنمودهای مهندس نظری معاون خدمات شهری و نیز تجربیات مدیرعامل پیشین این سازمان موجبات تحولات در این حوزه خواهیم بود و خدمات خوبی را با بهره گیری از ظرفیت و مشارکت شهروندان عزیزمان ارائه خواهیم داد.

گفتنی است در این مراسم حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران طی حکمی عزیزی مدیرعامل پیشین این سازمان را به سمت مشاور اجرایی در این معاونت منصوب و با اهدای لوحی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آورد.