به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در جشنواره حال خوب با تاکسی بابام که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک، مدیران و کارشناسان ترافیک و... با هدف تقدیر از رانندگان پایانه های شمال تهران در فرهنگسرای امام خمینی ( ره ) برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازدید از پایانه ها در حال انجام است و تاکنون طرح مسقف سازی، احداث سرویس بهداشتی و تکمیل پایانه های تابناک، ارم، دستواره، نوبنیاد و... در دستور کار قرار گرفته تا رانندگان بتوانند در زمان توقف در پایانه از خدمات لازم بهره مند شوند.

 وی افزود: منطقه یک دارای ۴۷ خط حمل و نقلی با بیش از ۳۷۰۰ راننده است که به شکلی سفیران فرهنگی منطقه یک هستند و شهروندان را از مقاصد دیگر به شمیران نگین تهران و از این مبدأ به سایر مقاصد جابجا می کنند و ما تلاش می کنیم در حد بضاعت، توان و اعتبار مالی مشکلات آنها را رفع و قدردان زحمات این قشر معتمد و زحمتکش باشیم.

 اسفراینی نژاد نیز در این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف حوزه ترافیک ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان است و این امر محقق نمی شود مگر با تلاش رانندگانی که با وجود شبکه معابر پر ترافیک منطقه یک، منظم، اخلاق مدار و پرتلاش شهروندان را جابه جا و حال خوب خودشان را به آنها منتقل می کنند.

 گلشنی نیز توسعه شبکه حمل و نقل عمومی را از برنامه‌های شهرداری تهران دانست و گفت: شهرداری تهران برای تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در حال تلاش است تا با استفاده از بودجه لازم و پیگیری منابع دولتی، کمبود ناوگان را مرتفع کند و در خصوص خدمات نرم افزاری و یکپارچه سازی حمل و نقل عمومی نیز بازنگری خطوط در حال انجام است تا خدمات بهتری بتوان به شهروندان ارائه داد.

او برگزاری این جشنواره را در ارتقاء روحیه نشاط در رانندگان بسیار موثر دانست و گفت: نیاز است تا رانندگان هم از نظر جسمی و روحی در سلامت باشند که برگزاری این جشنواره ها می تواند حال رانندگان را بهتر کند.