به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری، محمدعلی الفت‌پور گفت: در راستای تدابیر شهردار محترم تهران در خصوص ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، آموزشی و مشاوره‌ای به خانواده بزرگ شهرداری تهران «کانون رشد و تعالی کارکنان شهرداری تهران به همراه خانواده» تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اولین شورای سیاست‌گذاری «کانون رشد و تعالی کارکنان شهرداری تهران به همراه خانواده» با مشارکت مدیران آموزش های شهروندی، سازمان فرهنگی و هنری، ستاد گردشگری، اداره کل امور بانوان و سازمان ورزش  برگزار شد، گفت: در این شورا در خصوص تعیین تکلیف ساختار کانون و نوع خدمت قابل ارائه تصمیم‌گیری شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، در خصوص مصوبات شورای سیاست‌گذاری «کانون رشد و تعالی کارکنان شهرداری تهران به همراه خانواده» گفت: حضور کارگروه اندیشه‌ورزی به‌ازای هر حوزه خدمتی، جهت تصمیم‌گیری بهتر و تشخیص نقاط ضعف و قوت، نظرسنجی از کارکنان شهرداری تهران به همراه خانواده برای نیازسنجی نوع خدمات و مکاتبه با واحدهای تابعه شهرداری تهران برای ارائه خدمات به کارکنان از مصوبات این جلسه است.

الفت پور با تأکید بر اینکه این کانون باهدف ایجاد رضایت کارکنان تشکیل شده است، افزود: از اهداف مهم تشکیل «کانون رشد و تعالی کارکنان شهرداری تهران به همراه خانواده» افزایش بهره‌وری کارکنان در سازمان و افزایش سطح تعلق سازمانی آنان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات در قالب آموزش، مشاوره‌های خانواده و حقوقی، استعدادیابی، سرگرمی و ... ارائه می‌شود، گفت: در گام اول بسته‌های آموزشی کارکنان شهرداری و خانواده آن‌ها به‌صورت مجازی ارائه می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران عنوان کرد: ارج نهادن به جایگاه نهاد خانواده، ارتقای رشد و تعالی خانواده کارکنان، افزایش نشاط کارکنان به همراه خانواده از دیگر اهدافی است که این کانون دنبال می‌کند.