به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به نظارت برعملکرد ۳۹ کیوسک مطبوعاتی از سوی اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت : به منظور ارتقای آراستگی و در جهت تسهیل رفاه حال شهروندان، رسیدگی به وضعیت کیوسک های منطقه، در دستور کار قرار گرفته و به اجرا درآمده است.

او با بیان اینکه در این طرح همه کیوسک های مطبوعاتی در سطح منطقه ۱۳، توسط کارشناسان و بازرسان اداره ساماندهی منطقه ۱۳ بررسی، ارزیابی، کنترل و ساماندهی شد ، افزود :اخطاریه  های لازم به صاحبان کیوسک های مطبوعاتی برای رفع مشکلات احتمالی و ایمن سازی نیز صادر و ابلاغ شد . شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه ، زیبایی و آراستگی کیوسک ها، نقش بسزایی در افزایش زیبایی منظر شهری دارد، اظهار داشت : از جمله این اقدامات شست و شوی سایه بان و بدنه، جمع آوری زوائد  و رنگ آمیزی کیوسک ها می باشد که به طور مستمر انجام می شود.

محمد هادی علی احمدی در خصوص وضعیت نگهداشت روشنایی پل های سواره منطقه۱۳ نیز گفت : نواقص و مشکلات روشنایی زیرگذر پلهای سواره رو شامل ۱۲ فروردین،رودکی، رسالت و... در بزرگراه شهیدیاسینی برطرف شده است .