به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا شرفی گفت: این مسیر دسترسی پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار با هدف اصلاح نواقص طراحی بزرگراه و حل مشکل ساکنین، دسترسی ورودی محله رضویه از بزرگراه شهید نجفی رستگار وخروج از بن بست و بازگشایی گره ترافیکی این محله احداث می شود.

به گفته او، در این راستا مسیر ورودی از بزرگراه شهید نجفی رستگار به  خیابان شورا در محله رضویه به طول 350 متر و مسیر خروجی محله رضویه از خیابان شورا به شرق بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول 250 متر ساخته خواهد شد.

شرفی با اشاره به اینکه تا کنون 25 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام و عملیات احداث دیوار حائل 21 متری  بتونی نیز درحال انجام است، گفت: 2 هزار متر طول جدول بندی، 900 متر مربع عملیات بتن ریزی  و پیاده روسازی، 4 هزار متر مربع انجام روکش آسفالت مکانیزه در این طرح انجام می شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه با احداث این مسیرهای دسترسی، سفر اهالی محل حداقل 20 دقیقه کاهش خواهد داشت گفت:  با اجرای این عملیات ضمن ایجاد دسترسی محله رضویه به بزرگراه شهید نجفی رستگار و بزرگراه امام رضا (ع) علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.