به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مسعود درستی به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل جهت بررسی وضعیت خدمات‌رسانی در برخی ایستگاه‌های متروی تهران حضور یافت و در این بازدید ضمن شنیدن صحبت‌های همکاران و مسافران، با اهدای شاخه گل این روز را به دست‌اندرکاران حمل‌ونقل ریلی تبریک گفت. 
مسعود درستی ضمن طی‌کردن مسیری با قطار، رودررو با شهروندان به گفتگو پرداخت و نظرات مسافران شهر زیرزمینی و گلایه‌های آنها در مواردی چون خرابی پله‌برقی‌ها و آسانسورها را شنید.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان گفت: با توجه به بالابودن میزان استفاده از مترو خرابی تجهیزات امری اجتناب‌ناپذیر است؛ اما همکاران من در شرکت بهره‌برداری متروی تهران در صورت خرابی هرکدام از تجهیزات از جمله پله‌های برقی‌ها تا رفع مشکل به طور مستمر و با جدیت کار را دنبال می‌کنند که در اغلب موارد هم این خرابی‌ها در زمان بسیار کوتاهی رفع می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: تلاش همه پرسنل بخش تعمیر و نگهداری پله برقی و آسانسور شرکت، فراهم‌کردن زمینه کارکرد مطمئن و به‌حداقل‌رساندن میزان خرابی در جهت کسب رضایت و رفاه بیشتر مسافران مترو است.
وی با بیان اینکه طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش است گفت: امیدوارم مطالبات به حق شهروندان در جهت رفع کمبودهای ایستگاه‌های متروی تهران و ارتقاء خدمات‌رسانی، هرچه زودتر محقق شود و شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.