به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: بازسازی و ساماندهی مجموعه شهر ورزش به منظور برگزاری مراسم های آیینی و مذهبی یکی از پروژه هایی است که امروز به بهره برداری می رسد و در همین راستا ۱۳ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و جمع آوری خاک های مازاد،۴ هزار متر مکعب زیرسازی با تونان، ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرای بتن غلطکی، ۱۵۰ متر طول اجرای نهر روسی و عملیات روکش این محدوده به مساحت ۸۰۰ متر مربع با تناژ ۱۵۰ تن آسفالت انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین لوله گذاری و احداث ۴ حلقه چاه جذبی برای جمع آوری آب های سطحی ، اجرای کانیو ۵۰*۳۰ به مقدار ۱۵۰ متر طول، اجرای دیوار آجری دور سوله و سکو ها، بتن ریزی کانال های نور، صدا و بخار، تسطیح و رگلاژ ۵ هزار متر مربع و تراشه ریزی برای پارگینگ از دیگر اقدامات انجام شده بازسازی و ساماندهی مجموعه شهر ورزش در بوستان بزرگ ولایت است.
او درخصوص احداث پیاده راه در ضلع شرقی خیابان میعاد شمالی افزود: عملیات مرمت،احداث و مناسب سازی این پیاده رو به مساحت هزار و ۸۵۰ متر مربع، کانیو بندی و مرمت انهار آن نیز به طول ۲۵۰ متر انجام شده است.
فرهادی در ادامه با اشاره به اجرا تراش و روکش خیابان میعاد شمالی پس از ۱۵ سال گفت: عملیات تراش و روکش این معبر از کوچه شهید ارشدی تا خیابان شهید لطیفی به مقدار ۵ هزار متر مربع و با پخش هزار و ۱۰۰ تن آسفالت انجام و کوچه های منتهی به خیابان میعاد شمالی به مساحت هزارو ۵۰۰ متر مربع با صرف ۳۰۰ تن آسفالت مرمت شده اند.
براساس این گزارش همزمان با افتتاح موزه صنعت و رونمایی از سامانه «من شهردارم»، ۸ پروژه شهری در مناطق ۵، ۱۰و ۱۹ برگزار شد.