به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه4  ،"اسمعیل قضاتلو" ضمن تسلیت ایام سوگواری بی بی دوعالم  با اشاره به تداوم اجرای طرح کمک های مومنانه در این منطقه گفت : رسیدگی به افراد نیازمند همواره از دغدغه های مدیریت شهری به شمار می رود و لزوم رسیدگی به این مهم در ایام سوگواری ائمه پررنگ تر می شود.

او در ادامه گفت: در این راستا به همت مرکز خدمات معاونت امور اجتماعی منطقه و با مشارکت بنیاد احسان، مقدار 16 تن مواد پروتئینی در قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی حضرت بقیه ا... (عج) توزیع شد. 

قضاتلو با بیان اینکه همراهی مجمع خیرین محلی با شهرداری به منظور کاهش بار مشکلات اقتصادی برای اقشار کم برخوردار ضروری است ؛ گفت:  با توجه به اینکه شهرداری برای پیگیری و اجرای کامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عزم جدی دارد؛ با تلاش مجدانه مدیریت شهری و مشارکت خیرین ، مسیر آینده در حمایت از خانوارهای نیازمند را روشن تر می بینیم .   

او در ادامه گفت : به همین منظور توزیع مواد پروتئینی در آستانه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساختمان مرکز کارآفرینی اجتماعی با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه اجتماعی شهرداری منطقه 4 و کارکنان بنیاد احسان برگزار شد ./ انتهای خبر