به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه؛ به منظور جلوگیری از آب گرفتگی در معابر با احداث پنج چاه جذبی به عمق ۱۵ متر در منطقه ۱۱ خبر داد و گفت: هنگام بارش باران به سبب ایجاد آب گرفتگی و آب ماندگی در تعدادی از معابر، عبور و مرور برای شهروندان دچار مشکل میشد؛ از این رو با درخواست شهروندان و بازدید های پویش قدم به قدم در محلات؛ در پنج نقطه از سطح منطقه چاه جذبی احداث گردید .

موسوی ادامه داد: این چاه های جذبی در محلات آگاهی، انبار نفت و راه اهن به عمق حداقل ۱۵ متر احداث شدند تا از آب گرفتگی در معابر جلوگیری شود .

شهردار منطقه ۱۱ تصریح کرد:  چاه های جذبی در محلات ذکر شده و در خیابان های مولوی کوچه شهید موسوی،خیابان دل پیشه کوچه شهید جابر زاده ،خیابان زربافیان ‌کوچه های شهید بقایی و  شهیداعلایی و خیابان کارگر کوچه شهید خواجه دهی احداث شده اند. همچنین یک شبکه زباله گیر نیز در خیابان مولوی و در موچه تشکری موحد نیز در حال احداث است. 

موسوی در پایان با اشاره به احداث چاه های جذبی گفت: با احداث این چاه ها در سطح منطقه رفع ۱۰۰ درصدی اب گرفتگی در معابر صورت میپذیرد و عبور و مرور در روزهای بارانی برای شهروندان تسهیل میگردد.