به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از تکمیل و اجرای ۶ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح منطقه ۱۱ توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد و گفت: 

شبکه ابرسانی در بوستان های رازی، شهید حججی و خیابان فرهنگ  و کوچه ابهری به طول ۶ هزار کیلومتر اجرا شده تا دسترسی شهروندان به شبکه ابرسانی تسهیل شود. 

موسوی همچنین افزود : کف پوش ۳۷۰ متر مربع از بوستان های جلالی، رباط کریم ‌و ۱۲ فروردین نیز انجام شده تا کودکان هنگام بازی امنیت و آسایش بیشتری داشته باشند 

شهردار این منطقه ادامه داد: به جهت بهبود خدمات ورزشی در این بوستان ها نیز ۳ ست لوازم بدنسازی در بوستان های رازی، دامپزشکی و‌ رودکی نیز نصب گردیده است. 

او اشاره کرد: در بوستان رازی ۱۱۳ هزار متر مربع تجهیزات و وسایل مورد نیاز به جهت ساخت ابنما داخل دریاچه و احداث موتورخانه مورد استفاده قرارگرفته است و ۴۰ برج نوری نیز در این بوستان نصب گردید .

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به مرمت بوستان ها و سرویس های بهداشتی سطح منطقه گفت : 

مرمت بوستان های دانشجو و قبله در دستور کار منطقه بود که ۶۰ هزار متر مربع از آن نیز انجام شد. همچین مرمت و راه اندازی ابنما در ۴۰ هزار متر مربع از بوستان منیریه نیز صورت پذیرفت 

او در انتها با اشاره به اقدامات اداره فضای سبز منطقه گفت: در شش ماه نخست سال اقدامات ذکر شده توسط این‌اداره انجام شد و اقدامات دیگر نیز در دستور کار آن قرار گرفته است.