به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، رضا شرفی با پیمانکاران معاونت‌های مالی و اداری، برنامه‌ یزی و توسعه شهری، اموراجتماعی و فرهنگی، پردازش و دفع، خدمات شهری و امور خودرویی، هماهنگی و ارزیابی امور مناطق و همچنین پسماندهای عمرانی و ساختمانی در ساختمان مرکزی سازمان مدیریت پسماند دیدار کرد.

در این نشست صمیمانه که به تفکیک با حضور معاون مربوطه هر بخش برگزار شد، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ضمن شنیدن مشکلات پیمانکاران و چالش‌هایی که در مسیر ارائه خدمات مناسب‌تر به سازمان پیش رو دارند، به تبیین برنامه‌ها و اهداف جدید سازمان در راستای تحقق منویات اعضای محترم کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر و دکتر زاکانی شهردار محترم تهران در ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان تاکید کرد.

شرفی در ادامه این نشست هم‌اندیشی هفت ساعته گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های کلان شهرداری تهران و  بر اساس طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران، باید در این حوزه  به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش‌های نوین و فناورانه برای کاهش حجم پسماند خانگی، کم کردن میزان دفن و دفع پسماند و به ویژه تفکیک در مبدا حرکت کنیم. 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در حوزه معاونت امور مناطق در نشست با پیمانکاران بر افزایش پاکیزگی، نظافت و نگهداشت و همچنین پیشرفت سریعتر فیزیکی مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) در پهنه‌های شرق و جنوب تاکید کرد و  خط قرمز معاونت محترم خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند را میزان رضایت شهروندان دانست.

وی در پایان گفت: ارزیابی ما از این نشست هم‌اندیشی کاملا مثبت است و امیدواریم با تعامل بیشتر و نزدیکتر با بازوان اجرایی سازمان بتوانیم در حوزه مدیریت پسماند تحولی چشمگیر را رقم بزنیم.