به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: پیرو پیامهای شهروندان در خصوص مزاحمت های  صنفی واحد های تجاری در سطح منطقه و پیگیری های عوامل اجرایی ناحیه۲، طرح ویژه انضباط شهری در خیابان قلمستان اجرا شد و با واحد های متخلف که معبر را سد می‌کردند و مانع عبور و مرور شهروندان می‌شدند برخورد قانونی شد.

موسوی افزود : در این طرح که با هدف برخورد با صنوف متخلف برگزار شد تعداد ۵ واحد صنفی دارای رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شناسایی شد که با هماهنگی اداره ساماندهی منطقه اخطار مکتوب در خصوص رفع مزاحمت و پلمب در صورت عدم توجه؛ برای متصدیان ارسال گردید.
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد :در طرحی که اجرایی شد تذکرات شفاهی به برخی واحد ها داده شد و لوازمی که سد کننده محل عبور و مرور شهروندان بودند و مالکین توجهی به جابجایی آنها و احترام به حقوق شهروندان نداشتند نیز به ناحیه منتقل شد تا مالکین با گذراندن مراحل قانونی نسبت به تحویل اقلام اقدام کنند .
این طرح به صورت مستمر جهت رفاه حال شهروندان و برخورد با اصناف متخلف و تمامیت خواه ادامه خواهد داشت و گزارشات اقدامات اطلاع رسانی می شود.
موسوی در پایان با اشاره به اجرای طرح ویژه انضباط شهری در منطقه ۱۱ گفت : واحد ساماندهی و شهرداران نواحی ملزم به پیگیری جدی در برخورد با سدکنندگان معبر هستند و با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.