به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: آمادگی برای بارش های فصلی و پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در منطقه ۴  از ابتدای فصل پاییر آغاز و رصد روزانه همچنان ادامه دارد.

او افزود:در پی بارندگی های اخیر نیروهای خدمات شهری منطقه در نقاط مختلف به ویژه نقاطی که احتمال آبگرفتگی بیشتر است، با امکانات و تجهیزات کامل مستقر شده تا به شهروندان خدمت رسانی کنند.

شهردار منطقه ادامه داد: از هفته ها قبل از بارش برف در سایت های برف روبی و معابر منطقه با تجهیز ماشین آلات، کیسه های شن و نمک، آماده باش کارگران برف روب و ... برنامه ریزی های لازم صورت گرفته بود.

او اذعان داشت: خداوند را شاکریم که بعد از هفته ها آلودگی و هوای نامساعدی که پایتخت را فرا گرفته بود شاهد بارش برف و سپیدپوش شدن معابر هستیم.

کمالی زاده گفت: شرایط منطقه در زمان بارش باران و برف به صورت کامل کنترل  شده و گشت های خدمات شهری به صورت منسجم وضعیت منطقه را رصد می کنند.

او با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در روزهای پیش از بارش گفت: لایروبی، نظافت و رسوب شکنی مسیل ها، نهرها و جوی ها و حوضچه های منطقه عاملی است که از آبگرفتگی ها به صورت جدی جلوگیری می کند.

شهردار منطقه۴در پایان از شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات رسانی با سامانه 137+ تماس گرفته و درخواست خود را عنوان کنند.