به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در این بازدید جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران، رضا محمدی شهردار منطقه ۶، علی مزینانی مجری خط ۶ و جمعی از دست‌اندرکاران و پیمانکاران نیز حضور داشته و گزارش کاملی از اقداماتی که با شروع تزریق نقدینگی از طرف شهرداری تهران در چند ماه اخیر صورت گرفته، ارائه دادند.

سید جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از اقدامات صورت گرفته و سرعت پیشبرد امور در تکمیل بخش میانی خط ۶ و ایستگاه‌های آن ابراز رضایت کرده و اظهار داشت: به لطف خدا روند پیشرفت عملیات اجرایی این بخش از خط ۶ نسبت به چند ماه قبل که از ایستگاه‌ها بازدید کرده بودم، کاملاً رضایت‌بخش و امیدوارکننده بوده و سرعت انجام کارها و فعال بودن کارگاه‌ها قابل تقدیر بوده و به شخصه از زحمات دست‌اندرکاران امر تشکر می‌نمایم.

تشکری هاشمی در پایان بیان داشت: دست‌اندرکاران امور اجرایی همواره نشان‌ دادند زمانی‌که همت جهادی وجود داشته باشد، میتوان کارهای بزرگ را در کمترین زمان ممکن به سرانجام رساند. باتوجه به روند پیش‌رو و پس از انجام تست گرم نهایی، انشاا... در اسفند ماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از ۹ کیلومتر از بخش میانی خط ۶ به همراه ۴ ایستگاه کارگر، بوستان لاله، میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و شهدای هفتم تیر خواهیم بود.

خط ۶ متروی تهران با طول ۴۲ کیلومتر دارای ۳۲ ایستگاه بوده که با تکمیل بخش میانی، ۲۷ کیلومتر از مسیر و ۱۷ ایستگاه آن (حدفاصل ایستگاه‌های دولت‌آباد تا شهید ستاری)، به صورت پیوسته آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران مترو خواهد بود.