به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار " علی اصغر کمالی زاده " با بیان این خبرافزود: به منظور خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی و با توجه به فصل سرما و شرایط نامساعد جوی؛ گشت زنی، شناسایی، جذب و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در نقاط آسیب خیز  منطقه همچون زیر پل ها،  ساختمان های نیمه کاره، زمین های بایر و خرابه ها، کنج ها و ... به طور مستمر در حال انجام است.

او در ادامه افزود: از آغاز اجرای طرح حامی شهر(گشت فوریتهای خدمات اجتماعی) تا کنون حدود  ۳۰۰نفر  افراد بی خانمان ، آسیب دیده از سطح منطقه جمع آوری و به مددسرا منتقل شدند.

شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد:  شناسایی آسیب دیده گان اجتماعی (کارتن خواب ها، بی خانمان ها ، درراه مانده ها و...) از طریق گشت های فوریت های  خدمات اجتماعی منطقه وسازمان  خدمات اجتماعی وهمچنین سامانه 137   انجام می شود.

کمالی زاده افزود: پس از جذب مددجویان، غربالگری شده و باتوجه به جنسیت، سن وشرایط جسمی به سامانسراها و مددسراهای بانوان و آقایان، مرکز نگهداری مادر و کودک، و کمپ ترک اعتیاد و... ارجاع داده می شوند.

شهردار منطقه 4 در ادامه گفت: با شروع فصل سرما روزانه به طور متوسط حدود 80 نفر درمددسرای منطقه۴ نگهداری و از خدمات رایگان مختلفی بهره مند می شوند.