به گزارش اکونا پرس،

به نقل از شهرداری منطقه ۱۲، شامگاه چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه، جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی 6گانه و 3 هزار نفر از کارکنان شاغل در این منطقه به همراه خانواده‌هایشان در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج‌فارس برگزار شد.

در این جشن، یزدی طی سخنانی ضمن تبریک این عید بزرگ شیعیان و خوشامدگویی به مهمانان حاضر در برنامه گفت: افتخار می‌کنم که امشب به برکت ولادت فرخنده بی‌بی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (سلام‌الله علیها) برای نخستین‌بار خانواده بزرگ شهرداری منطقه 12 در این مکان گرد هم آمده‌اند و در فضایی صمیمی، این میلاد باسعادت را جشن می‌گیرند. 

وی با تأکید بر اهمیت ارتقای روحیه و نشاط همکاران شاغل در شهرداری منطقه افزود: برنامه‌هایی از این دست با هدف تأمین رضایت و خرسندی همه شما عزیزان تدارک دیده شده و تلاش ما بر این است که این برنامه‌ها به مناسبت‌های گوناگون تداوم داشته باشد.

یزدی ضمن تبریک روز مادر به یادآوری خصیصه‌های ارزنده بانوی عظیم‌الشأن اسلام پرداخت و بیان کرد: با توجه به سفارش‌های مؤکد دین مبین اسلام در توجه به مقام شامخ مادر، به‌راستی که طریق سعادت بانوان ما تأسی از این الگوی بی‌همتا در عمل به نقش مادری و همسری برای خانواده است و امیدوارم با مطالعه دقیق راه و روش ایشان، شاهد بالندگی بانوان و به دنبال آن جامعه سربلند ایرانی-اسلامی خود باشیم.

در ادامه ویژه‌برنامه‌های متنوع این جشن باشکوه که شامل برنامه‌های فرهنگی-هنری با هدف نشاط و سرگرمی بود، به اجرا درآمد؛ از جمله اجرای کنسرت خنده توسط «حسن ریوندی»، اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان توسط شخصیت‌های محبوب تلویزیونی نظیر «خاله قاصدک» و نمایش عروسکی، کنسرت گروه «حمید عسگری» به همراه مجری‌گری مجری سرشناس تلویزیون «شهرام شکیبا» و همسر ایشان و قرعه‌کشی و اهدای هدایا که مجموع این برنامه‌ها توانست لحظات خوشی را برای حاضران در جشن مهیا سازد.

تجلیل از فرزندان دختر شهید شاغل در شهرداری منطقه از دیگر برنامه‌های این جشن بود که طی آن از بهناز کیان، فرزند شهید گران‌قدر «مطلب کیان»، اسما حجتی، فرزند شهید گران‌قدر «علی حجتی» و فاطمه سمیعی پنجی، فرزند شهید گران‌قدر آتش‌نشان «رضا سمیعی پنجی» تقدیر شد؛ همچنین از یکی از بانوان افتخارآفرین شاغل در منطقه به نام مهدیه عرب، قهرمان مسابقات ورزشی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال بانوان تجلیل و قدردانی صورت پذیرفت. 

در حاشیه این جشن نیز غرفه‌های متناسب با حال و هوای جشن برای خانواده‌ها در محوطه نمایشگاه ایجاد شده بود که شامل غرفه گریم کودکان، غرفه نقاشی چهره با سیاه‌قلم، غرفه بادکنک‌آرایی برای کودکان، غرفه‌های بازی و ورزش و غرفه پذیرایی سنتی و... بود.