به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این جلسه محمد سیاه کمره ای معاون شهرسازی و معماری ابتدا گزارشی در خصوص بررسی موارد پهنه ها،بافت فرسوده و به صورت ویژه موضوعات اجرای احکام، اقدامات انجام شده در خصوص تعیین تکلیف طرح تفصیلی ناحیه سه،کد های نوسازی و... ارائه کرد.

 در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه خواستار استمرار جلسه های آموزشی به صورت هفتگی و یا ماهانه در راستای آشنایی و ایجاد ادبیات مشترک برای منافع ملی و مردم داری شد و افزود: باید نگاه مسئولانه نسبت به منافع مردم داشته باشیم تا نسبت به درخواست های شهروندان که شایسته ارزش و احترام هستند تسهیل ایجاد شود تا اعتماد مردم به مدیریت شهری افزایش یابد. 

او با اشاره به اینکه تخلف منافع عمومی را متضرر و نظم عمومی را مختل می کند بر برخورد قانونی با متخلفین تأکید کرد و گفت: در بازدید از ساختمان های در حال احداث ساماندهی حصار کارگاه ها، نصب تابلو بر روی پیشانی ساختمان، ایجاد جان پناه با پوشش توری و رعایت نظافت اطراف پروژه و عدم آسیب به فضای سبز مد نظر قرار گیرد. 

ضمن اینکه برای پیشگیری از تخلفات احتمالی از ساخت و ساز تا قبل از صدور پروانه ساختمانی ممانعت و بر پرونده هایی که رأی ماده 100 دارند به منظور جلوگیری از ادامه ساخت و ساز نظارت بیشتری شود. خارج کردن آرای داخل بافت روستا ، اجرای آرا تجاری و صنعتی توسط ناحیه و اجرای آرای صادر شده تا پایان سال از سخنان شهردار منطقه در خصوص اجرای احکام بود. 

پیشنهاد مطالعه طرح تفصیلی شهر تهران و در اختیار قرار دادان آیین نامه های مربوط به بسته های تشویقی سازمان نوسازی شهر تهران نزد شهروندان، بازدید میدانی و احصا پرونده های قابل طرح ، بازنگری در طرح تفصیلی نعمت آباد و عبدل آباد، تلاش برای صدور دستی پروانه های ساخت و ساز در ناحیه سه و ... از موارد مورد بررسی در این نشست بود.