به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با اشاره به برپایی ویژه‌برنامه‌های ادبی «چشم و چراغ» در این منطقه گفت: این ویژه‌برنامه‌ها که با همکاری مدیریت محله سرای محله سنگلج و انجمن سنگلج چندی است در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود، در تازه‌ترین برنامه خود با عنوان «نشست ادبی زن در آینه شعر فارسی»، رونمایی از کتاب دختران اقلیما را در دستور کار خود داشت.

وی افزود: نشست‌های عصرانه با طعم کتاب، پاتوقی برای معرفی، نقد، خوانش و گفتمان با محوریت کتاب است که این‌بار در ایام بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و مقام مادر با حضور اهالی قلم برگزار شد.

 برگزاری نشست ادبی زن در آینه شعر فارسی در منطقه ۱۲نشست ادبی «زن در آینه شعر فارسی» روز گذشته، دوشنبه، ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۱۵ با حضور مهناز نصری، شاعر و پژوهشگر و مؤلف کتاب مجموعه غزل «دختران اقلیما» در بازارچه طرخانی بوستان لاله سرای محله سنگلج منطقه ۱۲ برگزار شد.

چاپ اول کتاب دختران اقلیما مربوط به سال ۱۴۰۰ است و این کتاب را انتشارات ایهام به چاپ رسانده؛ همچنین نصری، شاعر برگزیده دوره جشنواره آفتابگردان‌ها (جشنواره شعر جوان کشور) نیز می‌باشد و مرتضی صالح‌آبادی، کارشناس مجری، نویسنده کتاب دنیای قهرمان و مجموعه داستان مواجهه در این برنامه به نقد و بررسی این اثر پرداخت.

صالح‌آبادی همچنین سازنده فیلم‌های کوتاه «نگاه‌ها» و «از ماست که بر ماست» می‌باشد.