به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 " علی اصغر کمالی زاده" در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم درخصوص تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد و افزود: مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

او افزود : مهمترین اولویت  شهرداری منطقه 4 جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد .

شهردار منطقه 4 با اشاره به پروژه هایی که تا پایان سال به بهره برداری می رسند افزود: پروژه های عمرانی یادمان مقبره الشهدا در بوستان مجیدیه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد، اسکان کارگری نواحی ۳و۷باپیشرفت فیزیکی بیش از۸۵،  اسکان کارگری جعفرپناه درناحیه  ۸باپیشرفت فیزیکی بیش از۸۰درصد، زمین چمن مصنوعی بوستان صبا در محله حکیمیه باپیشرفت فیزیکی ۹۰درصد ، کلینیک دامپزشکی باغ پرندگان باپیشرفت فیزیکی۸۰درصد ، مخزن آب آبیاری فضای سبز با ظرفیت ۱۵۰۰مترمکعب دربوستان صلح ودوستی  تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

کمالی زاده خاطرنشان کرد:  نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.