به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: خدمت و رسیدگی به دغدغه های زندگی کارکنان و پرسنل یکی از مسائل مهمی است که مدیریت شهری همواره در نظر دارد چرا که چنانچه دغدغه زندگی فردی مرتفع شود با فراغ بال و سینه ای گشاده در خدمت خلق خدا تلاش مضاعف خواهد کرد.

او ادامه داد: از این رو طرح خرسندساز را فرصتی مغتنم شمرده تا برای عزیزان همکار در توان بضاعت مدیریت شهری خدمت رسانی کنیم.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: محورهای این بسته در بستر موضوعات انگیزشی، ارتقا رضایت، خوشحالی و حال خوب کارکنان در این منطقه در حال اجراست و در این مرحله سه محور تسهیلات بانکی، زوار و گشت و گذار اجرایی شده است.

شهردار منطقه 4 افزود: در بند تسهیلات بانکی 50 میلیون تومانی با سود 8 درصد و مدت 24 ماهه تا کنون 209 نفر از کارکنان شهرداری منطقه 4 از این تسهیلات بهره مند شده اند.

او ادامه داد: در اولویت اول تا هشتم 162  خانوار از همکاران در طرح گشت و گذار برخوردار و 135 خانوار به مشهد مقدس اعزام شده اند.

شهردار منطقه 4 در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه 4 تمام تلاش خود را برای ارائه خوب و عادلانه این طرح برای همکاران خدوم این منطقه انجام داده و امید داریم که همکاران زحمتکش شهرداری منطقه 4 از این طرح نهایت رضایت و خشنودی را داشته باشند./ انتهای خبر