به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح بهاران خدمت با شعار آمد بهار جان ها در  سطح شهر تهران  بر اساس برنامه ابلاغی و در پیش بودن مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر، عید نوروز، بهار طبیعت گفت : با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود هر یک از معاونت های منطقه و اجرای ماموریت های ویژه و تخصصی خدمات شهری، حمل و نقل ترافیک، فنی و عمرانی و ... اجرایی می شود. 

او افزود : این طرح در منطقه ۱۳ از ششم تا دوازدهم  بهمن ماه با محوریت بزگراه امام علی (ع) اجرایی و نواحی چهارگانه نیز در اجرای این طرح در محلات شهید اسدی، اشراقی، شورا و آشتیانی خدمت رسانی خواهند کرد. 

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت :  طی این طرح، مسائل  نیاز سنجی شده  اعم از فضای سبز، طعمه گذاری، کاشت درخت یا درختچه، مخزن و زیرمخزنی، بازسازی و رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت، خط کشی بزرگراهی، نوسازی ادوات و تجهیزات ایمنی و ترافیکی، پیاده روسازی، تعویض و همسطح سازی دریچه ها و... در مدت یک هفته رفع می شود. 

در  جلسه‌ شورای معاونین و مدیران نسبت به هماهنگی با معاونت های اجرایی  اقدام شد تا بر اساس زمانبندی تعیین شده در محور بزرگراه‌ امام علی (ع) و معابر محلات  در سطح منطقه ۱۳ به شکل کامل اجرایی شود.

گزارش پیشرفت ریالی و فیزیکی حوزه ها، بررسی ردیف تاثیرگذار در پیشرفت فیزیکی و ریالی منطقه، اسناد هزینه شده حوزه ها از دیگر محور های جلسه شورای معاونان منطقه بود.