به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: این منطقه یکی از مبادی ورودی شهر تهران است که در مجاورت بزرگراه های شریانی قرار دارد و هر روز حجم بالایی از شهروندان در این محدوده تردد دارند که برای اجرای اقدامات ترافیکی نیازمند تأمین بودجه ویژه ای است.

او با تاکید بر اهمیت و نقش ناوگان اتوبوسرانی در حمل و نقل شهری گفت: ساماندهی ایستگاه های اتوبوس از درخواست ها و انتظارات شهروندان در دیدارهای مردمی در مساجد است که برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باید توجه ویژه ای به انجام آن و در راستای جلب رضایت شهروندان شود.

به گفته فرهادی با توجه به ظرفیت بالای منطقه برنامه ریزی نظام مند در چهارچوب ها برای توسعه و آبادانی حائز اهمیت است به همین منظور مدیریت شهری آماده همکاری و مشارکت با ستاد معاینه فنی خودرو در توسعه سایت شقایق است.

جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه این نشست مطرح کرد: با ایجاد تحول در کار باید هزینه نگهداشت را کاهش داد و حمل و نقل عمومی در مناطقی که ساعات اوج ترافیک درگیری کمتری دارند باید در اختیار معاونت ترافیک باشند تا در زمان مناسب به کار بیایند.

بهرامی گفت: هر کاری که ما انجام می دهیم باید در راستای جلب رضایت مردم باشد و نباید بر اجرای کاری که نارضایتی در آن است اصرار بورزیم و با تدبیر کردن، خدمات تعریف کرده و هزینه ها را کم کنیم و از ظرفیت مشارکت در مناطق صنعتی غافل نشویم. 

این مسئول یکی از مفیدترین کارها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت را توسعه مترو و اتوبوسرانی دانست که در پی آن تردد خودروهای شخصی کم خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این نشست، معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق و مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در جلسه، گزارش عملکرد خود پیرامون موضوع تفویض اختیار را ارائه داده و دغدغه ها و مطالبات خود را در این موضوع مطرح کردند.