به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 " نادر حیدرزاده" با بیان این خبر افزود: 9 پروژه اولویت دار این منطقه با هدف رضایتمندی شهروندان از ابتدای سال شناسایی و در دستور کار این حوزه قرار گرفت.  

او با اشاره به مهمترین پروژه قابل افتتاح این منطقه گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوری ها ومظلومیت شهدای گمنام ، یکی از زیباترین بناها و یادمان های مذهبی در بوستان مجیدیه منطقه 4 به مساحت 244 متر مربع  به بهره برداری می رسد.

 معاون شهردار این منطقه از احداث 4 زمین چمن مصنوعی در سطح منطقه در محلات کم برخوردار خبر داد و گفت: ورزشی در جریان بازدیدهای میدانی تامین نیازهای ورزشی محلات در اولویت قرار گرفت از این رو احداث چمن مصنوعی در خیابان نعمت زاده به مساحت 1500 متر مربع، خیابان 196 به مساحت 450 مترمربع، محله گلشن به مساحت 500 مترمربع و بوستان صبا به مساحت  900 متر مربع در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

حیدرزاده در ادامه به دیگر پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت:  احداث دیوار حایل در بوستان جنگلی لویزان ، دیوار سنگی در خیابان تلو به طول 400 متر ، اجرای عملیات احداث گذر 15 متری در خیابان شادمان و احداث سرویس بهداشتی در چند نقطه منطقه از پروژه هایی است در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.