به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: در جشن چهل و چهارمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با شعار «ایران استوار؛۴۴سال افتخار»؛ دو پرچم پایه بلند بزرگ مقیاس ایران اسلامی در بوستان رازی و میدان بهداری نصب می شود .

 او افزود: سی هزار متر آذین بندی معابر با ریسه پارچه ای انجام خواهد شد و همچنین در ۵نقطه از منطقه شامل میدان منیریه پاساژ کاوه؛ چهارراه لشگر ساختمان اداره پست؛ ساختمان علاءالدین در خیابان حافظ؛ ساختمان تاکسیرانی در خیابان آزادی و ساختمان ناحیه۴ در خیابان حضرت ولیعصر عج ابرپرچم ایران اسلامی نصب خواهد شد .

موسوی خاطر نشان کرد: ۶۰۰۰ متر از نرده های ترافیکی خیابان حضرت ولیعصر عج و بوستان رازی رنگ آمیزی می شود و ۵۰۰۰ متر طول از جداول سطح منطقه نیز با استفاده از رنگ شمایل نو خواهد گرفت .

شهردار منطقه۱۱ تاکید کرد؛ ۴۰هزار متر مربع از جداره های شهری در آستانه دهه فجر پاکسازی می شود و ۵۰۰۰متر مربع از المان های شهری در حال رنگ آمیزی است .

او خاطر نشان کرد: ۵۰۰تخته پرچم جمهوری اسلامی در ابعاد یک در چهار متر در محور خیابان حضرت ولیعصر عج؛ جمهوری؛ مولوی و هلال احمر نصب می شود.

 او همچنین اعلام کرد: در این ایام در نظر داریم اقدامات اجرایی طی سال جاری اداره زیباسازی که به اتمام رسیده را نیز برای شهروندان افتتاح کنیم .

 سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ تهران در تشریح اقدامات اداره زیباسازی منطقه در آستانه فجر چهل و چهارم گفت: آذین بندی خیابان حضرت ولیعصر در حال اجام است و ۱۰۰پرژکتور به منظور تامین روشنایی زیرگذر میدان حسن آباد نیز تهیه شده است .