به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ مهرجو مدیر گزینش این منطقه اعلام کرد: فرآیند ارزشیابی مدیران و پرسنل آغاز شده و همکاران با مراجعه به میز کار الکترونیکی می توانند فرم های مد نظر را تکمیل کنند .

او افزود : در اجرای ارزشیابی تقاضا داریم که در موضوع رعایت حق الناس و صداقت و امانتداری  در تکمیل فرم ها دقت کنند .

مهرجو خاطر نشان کرد: فرآیند ارزشیابی سالانه از ۱۱بهمن آغاز شده است و دو نوبت برای پرسنل پیامک ارسال شده و تا ۲۲ بهمن نیز ادامه دارد که خواهشمندیم همکاران در روزهای آغازین اقدام کنند و برای روز آخر به سامانه مراجعه نکنند .

 مدیر گزینش منطقه۱۱ گفت:  همکاران در اجرای ارزشیابی اگر سوال یا مشکلی داشتند می توانند با شماره ۹۶۰۳۸۴۳۵ تماس بگیرند و پس از صدور کارنامه ها امکان اعتراض به نمره وجود دارد اما تقاضا داریم اگر نمرات غیر واقع و خارج از انصاف بود اعتراض شود در غیر این صورت برای اختلاف دو یا سه نمره ای مراجعه نشود.

او در انتها گفت: ارزشیابی رویه بسیار مطلوبی است که مدیریت سازمان و بدنه از منظر عملکرد و اخلاق بررسی می شود و نقاط ضعف و قوت نمایان می شود که طی این رویه ۳ مدیر،دو همکار،حراست،بازرسی،منابع انسانی،زیردست وhse و خود فرد از منابع ارزیابی می باشندو تقاضا داریم همکاران با مراجعه به سامانه مذکور هرچه سریعتر اقدام به انجام ارزشیابی سالانه کنند .