به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، این مراسم همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سومین سالگرد شهید مدافع حرم پاشاپور با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، شهرداران مناطق 13، 14 و 15، جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و خانواده معزز شهید پاشاپور و شهروندان مومن و ولایی؛ عصر روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

برپایه این گزارش؛ دکتر زاکانی شهردار تهران سخنران این مراسم بود و در ادامه برنامه مداحی توسط امیرعباسی، شعر خوانی احمدبابایی و برنامه سرود گروه سرود "احلی من العسل " اجرا شد، سپس راوی انقلاب و دفاع مقدس به روایتگری برای حاضرین پرداختند. 

براساس این گزارش، حضور خدام حرم رضوی از دیگر برنامه های این مراسم بود که همزمان با پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) پرچم گردانی اجرا و حال و هوای خاصی بین شرکت کنندگان در مراسم و ارتباط معنوی با حرم رضوی در باب الرضای تهران ایجاد شد. 

این گزارش حاکیست؛ این مراسم با شکوه با مشارکت شهرداری مناطق 13، 14 و 15 و حضور بیش از 1000 نفر برگزار و در حاشیه مراسم نیز پردیس فرهنگی و هنری شامل موکب، کودک و نوجوان، صنایع دستی از تولیدات دانش آموزان دهه 80 و میز خدمت ویزیت رایگان پزشکی و ... دایر و به مراجعین خدمت رسانی شد.