به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است و در این راستا مدیریت شهری با «جشن خانواده بزرگ ایران» در یوم الله 22 بهمن میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

شیری با اشاره به اینکه پهنه های مختلفی با محوریت مردم و خانواده ها در فواصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با عنوان پردیس های فرهنگی، هنری، سرگرمی، ورزشی و ... خدمت رسانی خواهند کرد، ادامه داد: پهنه سرگرمی و ورزشی منطقه 15 با مشارکت مناطق 1 ، 2 ، 6 ، 7 و 13 در ابعادی به وسعت 1000 مترمربع حد فاصل ضلع شمالی خیابان آزادی از یادگار امام تا نواب برپا و با ارائه خدماتی نظیر استیج کودک و نوجوان، شهربازی و قلعه شادی، بازی های ورزشی، رایانه ای و فکری به شهروندان خدمات رسانی می کند .

او خاطر نشان کرد: همکاران ما در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، قرار است با خلاقیت و نوآوری لحظات نابی را برای خانواده های شرکت کننده در طول مسیر جشن بزرگ خانواده ایران رقم بزنند.

شهردار منطقه یادآور شد: برپایی چایخانه امام رضا (ع) با حضور بیش از 50 خادم حرم رضوی و پذیرایی از شهروندان با چای حضرتی و ... و پخش سرودهای مناسبتی از دیگر برنامه هاست.