به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به برودت هوا و احتمال یخ زدگی و لغزندگی محدوده گفت : از ساعت سه صبح امروز، ضمن آماده باش عوامل خدمات شهری با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رئیس اداره خدمات شهری و شهرداران نواحی چهارگانه نسبت به استقرار خودروهای شن پاش مکانیزه و تیغه دار در بزرگراه های شهید یاسینی و دوران اقدام شد.

او افزود: با استقرار تجهیزات و ادوات، ششمین عملیات برف روبی برای تردد شهروندان و خودرو ها و جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم در چندین نوبت انجام شده است.

 شهردار منطقه۱۳ با اشاره به پخش ۷۰ تن شن تا این لحظه در محدوده اظهار داشت : هم اکنون، عملیات برف روبی معابر توسط ماشین آلات سبک و سنگین در مبادی وردی شرق تهران تداوم دارد.

شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه پاکسازی خیابانها از امروز صبح آغاز شد تا شاهد یخبندان در خیابان ها نباشیم، اظهار داشت: در حال حاضر  تردد خودورها روان می باشد و ستاد برف روبی جهت جلوگیری از مخاطرات در عبور و مرور شهروندان در این مسیرها ضمن آماده سازی و دپوی  ۱۲۰۰ کیسه شن در سایت های اصلی و فرعی برف روبی ، با تمام توان در جهت یخ زدائی و برف روبی در مسیرهای بزرگراهی و اصلی محدوده اقدامات خود را انجام و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: محدوده نواحی چهارگانه نیز با استفاده از خاور و نیسان شن پاشی می شود.