به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مسعود درستی با اشاره به اینکه صبح امروز تمام شبکه مترو تهران به‌خصوص ایستگاه‌های تئاتر شهر و دروازه‌دولت با افزایش مسافر روبرو بودند افزود: با توجه به اعلام هواشناسی، پیش‌بینی این افزایش آمار مسافری را داشتیم و تمام تمهیدات لازم برای اعزام به‌موقع قطارها صورت گرفته است.
وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده از ابتدای صبح امروز، قطارها سروقت خود به ایستگاه‌ها اعزام شدند؛ اما به دلیل افزایش مسافران شاهد شلوغی در ایستگاه‌ها بودیم. ازدحام جمعیت باعث می‌شود تا مسافران محترم برای سوار و پیاده‌شدن به‌قطار به زمان بیشتری احتیاج داشته باشند و به همین منظور قطارها نیز با تأخیر از ایستگاه‌ها خارج می‌شوند؛ اما سرفاصله اعزام قطارها در خطوط به طور منظم و طبق برنامه انجام شده است.
وی با بیان اینکه مترو تهران امروز تمام توان خود را برای ارائه خدمات به کار خواهد گرفت گفت: از ابتدای صبح با اعزام فوق‌العاده قطارها سعی کردیم از ازدحام جمعیت جلوگیری شود؛ اما به دلیل افزایش زیاد آمار مسافری شاهد شلوغی در ایستگاه‌ها بودیم. 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: مترو تهران حداکثر توان ناوگان خود را در خطوط به کار گرفته تا بتواند این حجم بالای مسافر را پاسخگو باشد. من از صبر و شکیبایی مسافران تشکر می‌کنم و از اینکه با آرامش خود ما را در خدمات‌رسانی یاری می‌کنند سپاسگزارم.