به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت از ابتدای سال جاری و در راستای اهداف توسعه حمل و نقل همگانی و تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از این مقوله؛  توسعه این خط در محله گلشن ناحیه 6  به تعداد ۸ ایستگاه مصوب در دستور کار اولویت دار شرکت مترو قرار گرفت.

او ادامه داد:  پس از هماهنگی های به عمل آمده در این خصوص و به منظور اولویت خدمات رسانی در محله گلشن وقف نظر شهردار محترم تهران  مراسم کلنگ زنی توسعه شهری خط ۴ مترو امروز انجام شد.

کمالی زاده گفت:  ادامه توسعه شرقی خط ۴ مترو تهران در محدوده  این منطقه  با ۸ ایستگاه مصوب از تقاطع بزرگراه شهید باقری - بزرگراه شهید سلیمانی آغاز شده،  پس از طی محور بزرگراه شهید باقری از طریق خیابان ۱۹۶ شرقی سپس خیابان شهید زهدی در محل دانشگاه آزاد واحد تهران شمال پایان می پذیرد.

شهردار منطقه 4 افزود: این توسعه بر مبنای تسهیل دسترسی در محلات بلوک شرقی منطقه و محلات با سرانه های حمل و نقلی پایین تر به وجود آمده و مطالعه جهت جانمایی و احداث مجتمع های ایستگاهی جهت بهره مندی و آسایش هر چه بیشتر شهروندان منطقه در دستور کار است./ انتهای خبر