به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی اسمعیلی گفت: بیش از 120 برنامه متنوع در حوزه های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و سلامت محور تا 30 بهمن ماه در مرحله نخست طرح «بهاران خدمت» برای شهروندان به اجرا درآمد.

به گفته او؛ در مرحله نخست تاکنون 80 عنوان برنامه فرهنگی، 20 برنامه ورزشی، 10 کارگاهای آموزشی، 5برنامه سلامت محور و 3 میز خدمت در محلات منطقه برگزار شده است. 

اسمعیلی به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: اجرای برنامه نور افشانی به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محلات، برپایی مراسم یادواره شهدای انقلاب و سومین سالگرد گرامیداشت شهادت شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور با حضور خانواده های معظم شهدای سطح منطقه در پردیس تئاتر و ارائه خدمات حمایتی به مددجویان تحت پوشش سامانه سمات همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در سطح محلات از جمله این برنامه هاست.

او اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی متنوع در رشته های طناب کشی، رزمی، شطرنج، دوچرخه سواری ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای معظم و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه های طرح «بهاران خدمت» است.

برپایه این گزارش؛ طرح «بهاران خدمت» با توجه به مناسبت‌های مختلفی چون آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان) و ایام ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز ، ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ،ولادت امام سجاد (ع) و میلاد با سعادت امام زمان (عج) با شعار آمد بهار جان ها در راستای ارتقای روحیه و نشاط شهروندان در حوزه فرهنگی و اجتماعی محلات در حال اجراست.