به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محمد صائبی در نشست دورهمی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران که به میزبانی منطقه ۲۰ در کارموزه سیمان ری برگزار شد، با اشاره به نقش روابط عمومی ها در مناسبات اجتماعی نهادهای مردم نهاد همچون شهرداری گفت: در اکران آثار برگزیده مسابقه عکسی برتر پایتخت در ایستگاه مترو هفده شهریور، از همکاری خوب مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه قدردانی می‌کنم. 
وی در ادامه افزود: ماهیت هر سازمان به عملکرد روابط عمومی ها است و این بخش به عنوان پل ارتباطی سازنده میان مدیریت شهری و شهروندان عمل می کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی، توجه به زیر ساخت‌ها، تجهیزات و افزایش یک درصدی اعتبارات آنها همواره در اولویت برنامه های مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران قرار داشته و در این خصوص نتایج مطلوب و امید بخشی مورد انتظار است که انشاالله با همراهی مدیران ارشد شهری به ثمر خواهد رسید. 
گفتنی است، نمایشگاه عکس برتر از ۲۷ آذر تا ۱۰ دی ماه سال جاری در ایستگاه مترو ۱۷شهریور برگزار و با ویژه‌برنامه اختتامیه و اعلام عکسهای برتر ، به کار خود پایان داد.