به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری این منطقه که صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند 1401 در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، گفت: امروز افتتاح ۶ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به جز هزینه زمین آنها را داریم که سه پروژه نیز تا آخر سال با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 21 افزود: احداث مسیر دوچرخه و حسینیه سیدالشهداء شهرک استقلال با کمک خیرین نیز امروز افتتاح می شود و سه پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ علاوه‌ بر این، در همین ایام بیش از ۸ پروژه را با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی کردیم.

"عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ که صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند 1401 در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، گفت: شهرداری یک نهاد خدماتی است که از زمان تولد تا فوت افراد با مردم سر و کار دارد و این وظیفه شهرداری را دوچندان می کند. مدیریت شهری تهران با شهروندان ممزوج و همراه است. معابر، پیاده‌روها، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، بوستان‌ها و تمامی وسایل حمل و نقل عمومی؛ همه و همه مکان‌هایی است که تمام شهروندان با آنها در ارتباطند. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: با استقرار مدیریت شهری جدید هدف اول پایان دادن به پروژه های نیمه تمام بود و در این رابطه ۳۰ هزار میلیارد تومان از پروژه ها را در حوزه‌های عمرانی لیست کردیم؛ بخشی از این پروژه ها را براساس مناطق لیست کردیم و تا کنون ۴۴ مورد آن به بهره برداری رسیده است. امیدواریم در آینده به ۱۳۴ پروژه برسیم که ارزش آنها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

"احمد احمدی صدر" مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ که صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند 1401 در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، گفت: رویکرد جدی شهرداری تهران در این دوره مبتنی بر توجه به روح شهر در کنار کالبد آن است. شهر تهران در مدیریت جدید ضمن توجه به کالبد و جسم شهر به حال شهروندان نیز توجه دارد و در کنار بحث های عمرانی، پروژه های اجتماعی نیز پیش می رود.

وی افزود: با نگاه به اینکه آسیب دیدگان اجتماعی، عضوی از جامعه شهروندی هستند و به نوعی خانواده ما محسوب می شوند؛ ارائه خدمات به آنان در قالب برپایی مددسراها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر همین اساس در بحث آسیب دیدگان اجتماعی در کمتر از ۷ تا ۸ ماه ۵ هزار ظرفیت و ۹ یاور شهر را تقدیم شهر تهران کردیم.

بر اساس این گزارش؛ در حاشیه برگزاری سی و چهارمین رویداد امید و افتخار در منطقه 21 از خانواده های گرانقدر شهیدان محمد حیدری کاشی، حسن شریفیان و سعید طالبی به عنوان چشم و چراغان محفل امروز و برکت افتتاحیه پروژه ها تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است؛ شش پروژه افتتاح شده منطقه 21 شامل بازسازی و تجهیز مددسرا با بهای تمام شده 379 میلیارد ریال، خانه سالمندان فرآهنگ با هزینه 110 میلیارد ریال، میر تندرو به کندرو بزرگراه شهید لشگری به مبلغ 30 میلیارد ریال، مسیر دوچرخه شهرک آسمان به بهای 10 میلیارد ریال، مرمت لوپ شمالی تقاطع آزادگان-متوسلیان به بهای تمام شده 24 میلیارد ریال و حسینیه سیدالشهداء شهرک استقلال با کمک خیرین با هزینه تقریبی 20 میلیارد ریال می باشد.