به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ "احمد احمدی صدر" مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ که صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند 1401 در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، گفت: رویکرد جدی شهرداری تهران در این دوره مبتنی بر توجه به روح شهر در کنار کالبد آن است. شهر تهران در مدیریت جدید ضمن توجه به کالبد و جسم شهر به حال شهروندان نیز توجه دارد و در کنار بحث های عمرانی، پروژه های اجتماعی نیز پیش می رود.

وی افزود: با نگاه به اینکه آسیب دیدگان اجتماعی، عضوی از جامعه شهروندی هستند و به نوعی خانواده ما محسوب می شوند؛ ارائه خدمات به آنان در قالب برپایی مددسراها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر همین اساس در بحث آسیب دیدگان اجتماعی در کمتر از ۷ تا ۸ ماه ۵ هزار ظرفیت و ۹ یاور شهر را تقدیم شهر تهران کردیم.

احمدی صدر ادامه داد: اینکه مراسم افتتاحیه ۶ پروژه را در محل یک پروژه اجتماعی برگزار می کنیم، جای تبریک دارد و پیام آن این است که مدیریت شهر به دهک های کم برخوردار جامعه و روح شهر توجه بیشتری دارد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: امیدواریم به سمتی برویم که حال شهر تهران بهتر از این باشد چرا که دستور کار شهردار تهران نوکری مردم در همه ابعاد است و امیدواریم خداوند عنایت کند تا در این مسیر خدمت خالصانه را به مردم ارائه کنیم.