به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،محمود رفیعی معاون مالی و اقتصاد شهری این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: این بخشودگی از استثنائی ترین بخشودگی های جرائم در تاریخ بلدیه از سال ۱۳۴۱ تا کنون است و مالکین در صورت پرداخت عوارض خود تا  ۲۹ اسفند، علاوه بر این بخشودگی از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی نیز بهره‌مند می‌شوند.

او افزود: پیش از این اداره پست اقدام به توزیع قبوض می کرد که امسال با هدف نظارت بیشتر و پایش بلوک به بلوک و محله به محله توزیع فیش ها توسط نیروهای آموزش دیده شهرداری منطقه یک آغاز می شود.

رفیعی تصریح کرد: ۷۵ مامور توزیع با ۱۵ سرگروه از منطقه یک معرفی شدند که به همراه کارت شناسایی به منازل مراجعه و فیش صادره  را تحویل مالک و شماره تماس مالک را نیز نوشته و برای پایش تکریم و رصد، تحویل مسئولین مربوطه قرار می دهند.

معاون شهردار منطقه یک افزود: امسال بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار  فیش در تهران صادر می‌شود که حدود ۱۷۵ هزار فیش مربوط به منطقه یک است که قرار است هر ماموری در منطقه روزانه به ۷۵۰ مالک فیش تحویل دهد که اطلاعات بلوک ها نیز از واحد GIS منطقه گرفته شده تا دقت در فرایند توزیع بیشتر شود.

او گفت: این اقدامی است که از طرف اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران و با همکاری سازمان فناوری و موسسه همشهری( برای چاپ قبوض) و شهرداری های مناطق اجرایی شده است.