به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این دیدار مردمی با شهروندان منطقه 16 گفت: از آنجا که مدیریت ششم شهری خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده، لذا شهروندان می بایست خادمان خود را در مدیریت شهری بدون واسطه ببینند و مشکلات و معضلات خود را به گوش آنها برسانند.

گودرزی گفت: از این حیث هر مسئله و مشکلی که در هر محله و کوچه ای در شهر تهران وجود داشته باشد حتما دغدغه مدیران شهری نیز هست و این تعامل دو سویه بین مردم و مدیران شهر، در آبادانی پایتخت نقش بسزا خواهد داشت.

 وی در پایان تاکید کرد: دغدغه مسئولان  باید خدمت به مردم باشد و مردم باید از مسئولان پاسخ بخواهند.

در ادامه، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 در حاشیه این دیدار مردمی هدف از برپایی میز خدمت در محلات منطقه را ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و شناسایی و رسیدگی به مشکلات محله در دیدار با معتمدان و شهروندان یاد کرد و گفت: برنامه میز خدمت با هدف شنیدن مشکلات شهروندان برگزار می شود تا بتوانیم به درخواستهای آنان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کنیم.

او افزود: در این میز خدمت با حضور رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان ایشان و معاونین و مدیران منطقه به درخواست‌ها و مطالبات 70 نفر از شهروندان منطقه شهرداری رسیدگی شد، موضوعات شهرسازی، املاک، خدمات شهری و ... از جمله مواردی بود که در این دیدار چهره به چهره توسط شهروندان منطقه مطرح و به آنها پاسخگویی شد.