به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه شش، هادی رضوی سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه در خصوص از سرگیری ادامه عملیات احداث ساختمان جدید اداری این منطقه گفت : در سال ۱۳۸۹ کلنگ احداث این ساختمان زده شد وعملیات عمرانی آن آغاز گردید ولی متاسفانه بدلیل پاره ای از مشکلات در اوایل سال ۱۳۹۹ عملیات ساختمانی این پروژه به مدت ۳ سال متوقف گردید.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه شش به چگونگی آغاز مجدد عملیات عمرانی این ساختمان پرداخت و اظهار کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در سالجاری، پس از تامین اعتبارات لازم، برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار، ادامه عملیات اجرایی پروژه مذکور مجددا آغاز خواهد شد. 

وی ادامه داد: این پروژه به منظور تجمیع ساختمان های شهرداری منطقه و رفاه شهروندان در تسهیل دسترسی به معاونت ها برای دریافت هرچه بهتر و سریعتر خدمات می باشد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه شش با اعلام مشخصات این پروژه عمرانی ابراز داشت: ساختمان جدید اداری این منطقه با مساحتی بالغ بر ۱۴۳۰۰متر مربع، در ۱۴ طبقه (۹طبقه اداری و ۵ طبقه پارکینگ) جنب کوچه ۳۹ یوسف آباد و در کنار ساختمان فعلی شهرداری منطقه قرار گرفته است.

رضوی در پاسخ به پیش بینی صورت گرفته برای اتمام عملیات ساخت این ساختمان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود این ساختمان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد .