به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی افزود: از آنجایی که روان سازی و رفع گره های ترافیکی به عنوان یکی از روش های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری محسوب می شود، سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های ترافیکی، بازگشایی و اصلاح معابر برای تردد ایمن و آسان شهروندان همواره مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

او ادامه داد: با توجه به ساخت و ساز های گسترده طی سالیان گذشته، توسعه شهرک احمدیه و افزایش ترافیک ایجاد دسترسی از مسیر کندرو بزرگراه شهید کاظمی به ورودی و خروجی دسترسی خیابان دانش آموز به منظور کاهش بار و آرام سازی  ترافیکی انجام شد.

این مسئول در خصوص عملیات عمرانی این پروژه تصریح کرد: ۱۵۰۰ متر مربع تخریب آسفالت،2 هزار و 200 متر مکعب خاکبرداری و زیر سازی و 300 متر مکعب قلوه ریزی انجام شده است.

همچنین جدول گذاری و اجرای کانیو به طول ۶۰۰ متر انجام شده و پیش بینی می شود این معبر به مساحت 1800 متر مربع با ۴۵۰ تن آسفالت آماده بهره برداری شود.

فرهادی یاد آور شد: در کنار اجرای پروژه‌های شهری و ارتقاء زیرساخت ها، افزایش سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ رانندگی شهروندان نیز یکی از شاخص‌های اساسی در باز شدن گره ترافیکی قلمداد می‌شود که نهادینه کردن آن در نظم‌بخشی و ساماندهی وضعیت ترافیکی اثرگذار است.