به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: با شرایط استثنایی بخشودگی جرائم عوارض نوسازی که طی روزهای اخیر آغاز شده است، قرار بر این شد که در این منطقه  303 هزار و 516 فیش عوارض نوسازی و پسماند و عوارض کسب، پیشه و پسماند بین شهروندان ساکن منطقه توزیع شود.

او ادامه داد: در این راستا تا به امروز 81 هزار و 806 فیش بین شهروندان این منطقه توزیع شده است.

کمالی زاده افزود: به همین منظور ستاد پاسخ گویی در اداره درآمد تشکیل شده تا به شهروندان در مورد نحوه محاسبه فیش توضیحات لازم داده شود و اکنون تمامی باجه ها در این اداره برای پاسخگویی به ارباب رجوع ها آماده هستند.

شهردار منطقه 4 خاطرنشان کرد: در سال جاری فرصت پاداش 10 درصدی برای خوش حسابی عوارض همانند سنوات گذشته برای تمام شهروندان منظور شده و علاوه بر آن برای نخستین بار در تاریخ شهرداری در حوزه عوارض نوسازی تمامی جرایم سنوات گذشته در صورت پرداخت به موقع، (تا 29 اسفند) مشمول بخشودگی قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه 4 به تشریح روش های پرداخت عوارض اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند از طریق سامانه تهران من، شماره گیری #137* و یا پیامک کردن شناسه 15 رقمی فیش به شماره 1370000070 نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

شهردار منطقه4 در پایان گفت: از همشهریان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در فیش ها مراتب را  به اداره درآمد منطقه اطلاع دهند.