به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و به منظور افزایش سطح ایمنی معابر، طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت .
به گفته او،  بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی سطح منطقه ، بازدید و تجهیز کلیه ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و خطوط ویژه اتوبوس از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲  اجرایی می شود. 
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : مطابق هماهنگی های انجام شده کلیه نواحی منطقه ۱۳  با در اختیار داشتن پیمانکاران مربوطه ،  تجهیزات ترافیکی محدوده منطقه و همچنین ایستگاه ها و پایانه های حمل نقل عمومی را مورد بازدید و بازبینی قرار داده است .
سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ ادامه داد : به منظور افزایش کیفیت ارایه خدمات ، بازسازی ، نوسازی و نظافت کلیه تجهیزات و علایم ترافیکی انجام می شود ، تا در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان شاهد افزایش سطح ایمنی نیز باشیم.
به گفته او ، تشدید نظارت ها و افزایش ناوگان در ایام پایانی سال از دیگر بخش های طرح  استقبال از بهار ۱۴۰۲  در این منطقه از پایتخت است .